Závazek k lidem
Naším posláním je každý den usilovat o pohodu a blahobyt. Blahobyt křehké pokožky tím, že jí nabízíme produkty, které jsou stále více přizpůsobeny jejím potřebám, a zaručujeme naprostou transparentnost
Ale také našich zaměstnanců, našich partnerských zemědělců, našich dodavatelů a nejchudších a nejzranitelnějších lidí. Jsme přesvědčeni, že pokroku a inovací nelze dosáhnout bez hlubokého respektu k lidem.
Nadace pro veřejné služby
A-DERMA je značka společnosti Pierre Fabre, farmaceutické skupiny vlastněné nadací uznanou za veřejně prospěšnou, která prostřednictvím dlouhodobých programů přispívá k tomu, aby nejchudší obyvatelé světa měli lepší přístup ke kvalitním lékům a péči.
Každý prodaný výrobek A-DERMA tak přispívá na tyto pomocné programy, protože část svého obratu věnujeme Nadaci Pierre FABRE. Díky Nadaci Pierre Fabre tak my, stejně jako naši spotřebitelé a partneři z řad zdravotníků, aktivně přispíváme k tomu, aby nejvíce znevýhodněná populace měla přístup ke zdravotní péči. Skvělý způsob, jak dát spotřebě smysl. Pokaždé, když se staráme o jediného člověka, děláme celý svět lepším.
Vytváření užitečné dermokosmetiky
Přístup „zaměřený na pacienta“ znamená, že spotřebitel je středobodem našich inovací a společně s ním utváříme a hledáme řešení. Vytváříme skutečně užitečné produkty, které reálně ovlivňují každodenní život lidí s křehkou pokožkou.
Každý nový vývoj je iniciován pečlivým nasloucháním potřebám spotřebitelů a neustálým dialogem, který je v dnešní době usnadněn mnoha možnostmi, jež nabízí digitální technologie.
Dobrým příkladem výrobku společnosti A-DERMA, který vzešel ze spolupráce se společností Patient Centricity, je Emolienční sprej Exomega CONTROL: expresní emolienční produkt, který lze aplikovat během minuty, určený ke zlepšení každodenního života suché pokožky se sklonem k atopickému ekzému díky praktičnosti a snadnému použití výrobku baleného v 360° obalu, jež lze aplikovat i vzhůru nohama.
Nadace atopické dermatitidy
Nadace pro atopickou dermatitidu je firemní nadace, kterou v roce 2004 založil pan Pierre Fabre v reakci na nárůst počtu různých typů ekzémů.
Jejím posláním je snižovat zátěž pacientů s tímto onemocněním prostřednictvím financování projektů terapeutického vzdělávání ve více než 20 zemích.
Zavázala se spolupracovat se sdruženími pacientů a zdravotnickými pracovníky a bojovat proti chybné diagnostice pacientů, kteří jsou příliš často zanedbáváni.
Společnost A-Derma je dlouholetým partnerem Nadace atopické dermatitidy a vyvíjí dermokosmetické přípravky, které jsou stále více přizpůsobeny potřebám suché pokožky se sklonem k atopickému ekzému, jako je EXOMEGA CONTROL.
Další informace o řadě EXOMEGA CONTROL
Transparentnost, záruka důvěry
Protože nasloucháme obavám spotřebitelů, jsme ve společnosti A-Derma zcela transparentní, co do složení našich výrobků. Každý z našich přípravků obsahuje přesné množství potřebných složek, pečlivě vybraných tak, aby byla zajištěna dokonalá snášenlivost a účinnost. Složení našich produktů je snadno dostupné a srozumitelné.
Být transparentní a angažovaný je dobré, ale dokázat to je lepší. Proto naše skupina vyvinula specifický nástroj: Green Impact Index.
Jeho smysl? Měření dopadu našich výrobků na životní prostředí a společnost, a tím zjistit, jak optimalizovat jejich eko-socio-designový profil v procesu neustálého zlepšování. Pro nás i pro naše spotřebitele poskytuje Green Impact Index úplnou transparentnost našich výrobků.
Boj proti plýtvání,
pomoc nejchudším
V rámci našeho závazku ke zdraví a blahobytu křehké pokožky věnujeme ve společnosti A-Derma všechny neprodané přípravky, které jsou stále vhodné k použití, na charitativní účely.
Jsme také hrdí na partnerství se společností Phenix, francouzským start-upem, který vyvíjí inovativní řešení nakládání s neprodanými potravinářskými a nepotravinářskými přípravky ve prospěch zranitelných lidí.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru
Informace, rady, tipy: připojte se ke komunitě A-DERMA a zjistěte, jak pečovat o křehkou pokožku celé rodiny.